poniedziałek, 10 marca 2014

Dzień dobry z Krakowa!

Jest pięknie! Kraków tonie w słońcu ;)
Nie jestem typową przedstawicielką hasła "Just fit" a już na pewno jestem baardzo leniwa w kwestiach zdrowego odżywiania i aktywności fizycznej. Jednak po ostatnim ważeniu (jedynym plusem jest to, że z czystym sumieniem mogę iść oddać krew :D) stwierdziłam, że trzeba się za siebie zabrać ;) Wraz z nadejściem słońca przyszedł czas na aktywność - na razie bieganie i ćwiczenia w domu (na karimacie, która patrzy na mnie od ponad miesiąca :D).
W kolejnych postach będę wam na bieżąco relacjonować moje zmaganie w dążeniu do zdrowego ciała ;)

Blogować tutaj będą 4 studentki.
Tematyka: Co jest zabronione u nas jest dozwolone :D

Od kolejnych wpisów obiecuje (w imieniu naszej 4) zdjęcia ;)

Pozostając w atmosferze dni kobitek i mężczyzn:



xoxo, dzidzia                                                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz